ATTENTION: USPS is 2-3 weeks behind delivering ground and priority mail packages.

0

Your Cart is Empty

  01ES-XL

Aircast Airselect Short Walking Boot

Size

Customer Reviews

Based on 3 reviews
67%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
33%
(1)
C
C.N.
Great Product

This boot provided great stability and was very comfortable.

T
T.O.
Horrible service

Paid a premium for expedited shipping and still have not received (3weeks later). Customer service has not responded to my latest inquiry for a return. Don’t waste your time

Hi Terrell. Thank you for your feedback.

I took a look at your order and we fulfilled your order within 3 hours and 16 minutes after you placed it. We physically drove your package to our local USPS store, scanned it in, and dropped it off.

Our staff did everything we could to ensure that you got your item in time. We even tried to get you a refund but the USPS sent us this message: 'The following tracking number(s) is not eligible for a refund: 940551020XXXXXXXXXX. There are not any refundable extra services purchased on this label.'

We know you are frustrated, believe me, we are too. But once we drop packages off, we lose control over them.

We are sorry that you feel that our customer service is 'horrible', but we did everything within our power to ensure you received your item.

W
W.
Very good

Wonderful

Customer Reviews

Based on 3 reviews
67%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
33%
(1)
C
C.N.
Great Product

This boot provided great stability and was very comfortable.

T
T.O.
Horrible service

Paid a premium for expedited shipping and still have not received (3weeks later). Customer service has not responded to my latest inquiry for a return. Don’t waste your time

Hi Terrell. Thank you for your feedback.

I took a look at your order and we fulfilled your order within 3 hours and 16 minutes after you placed it. We physically drove your package to our local USPS store, scanned it in, and dropped it off.

Our staff did everything we could to ensure that you got your item in time. We even tried to get you a refund but the USPS sent us this message: 'The following tracking number(s) is not eligible for a refund: 940551020XXXXXXXXXX. There are not any refundable extra services purchased on this label.'

We know you are frustrated, believe me, we are too. But once we drop packages off, we lose control over them.

We are sorry that you feel that our customer service is 'horrible', but we did everything within our power to ensure you received your item.

W
W.
Very good

Wonderful